יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

עיצוב לעסקים



שיווק נכון על ידי עיצוב לעסקים יכול לשנות
את פני העסק בצורה חיובית
בשנים האחרונות ניתן לראות קשר ישיר בין עיצוב לבין עסקים. שפת העיצוב ביכולתה לשנות את התדמית של המקום ולהפוך את המקום לסיפור הצלחה. עסקים מצליחים לא היו כאלה מאז ומעולם, אלא מדובר בתהליך הדרגתי במהלכו נעשה שינוי מבחינת העיצוב. בעלי עסקים רבים הבינו את החשיבות שיש לביצוע עיצוב עסקים. שיווק נכון על ידי עיצוב לעסקים יכול לשנות את פני העסק בצורה חיובית. 

עיצוב פנים בעסקים
  
בשנים האחרונות בעלי עסקים רבים מקדישים מחשבה רבה לתחום של עיצוב פנים המשרד, לבחירת רהיטים למשרד ואביזרי עבודה התורמים לעיצוב המשרד. כך למשל, משרדים בעלי כיסאות מנהלים מפוארים יכולים לתרום לשינוי אווירה. כיום אנשים מבלים את רוב שעות העבודה במשרד ולכן בעלי עסקים מקדישים מחשבה רבה ליצירת סביבת עבודה נוחה המשפיעה על העובדים. עובדים הנאלצים לבזבז שעות רבות על התעסקות עם רהיטים לא נוחים יבזבזו את רוב שעות היום על סידורים ולא על עבודה שוטפת, לכן בטרם תכנון חלל המשרדים מקובל לשכור את שירותיו של אדריכל פנים. בעקבות הדרישה לחללים מעוצבים עולה הביקוש לאדריכל פנים. 
                               
אדריכל פנים ביכולתו ליצור זהות ייחודית לעסק. לקוח שנכנס לסביבה בה העיצוב מורגש יזכור את החוויה במשך שנים רבות. אדריכל פנים המתמחה בתחום באפשרותו לשבור מוסמכות עיצוב במקרים מסוימים וליצור מרחבים פתוחים בהתאם למבנה. בעלי עסקים רבים שוכרים את שירותיו של אדריכל פנים במטרה לעצב את המשרד בצורה המסייעת לקידום המשרד ולהגדלת מעגל הלקוחות. 

לפרטים נוספים על פרוייקטים מצליחים התחום האדריכלות ועיצוב הפנים לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה