יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

עיצוב בתים מחדש


עיצוב בתים נחשב לאחת ההוצאות הכספיות הגדולות במהלך חיינו, ולכן עצות של חברים לגבי עיצוב הבית לא יתקבלו בברכה, אלא יש לשכור צוות מומחים שיסייעו בעיצוב הבית ביניהם מעצב פנים או מומחה עיצוב אירועים אם מדובר באירוע. ברור לכולם כי קיימת תועלת בעיצוב פנים מחדש של הדירה והיא בהעלאת מחירו של הנכס. כדי לקבל תוצאות איכותיות אין צורך להרוס את כל הבית. שימוש נכון בשיטות בניה וחומרים נכונים עשוי להפוך כל שיפוץ לחוויה גדולה. עיצוב בית מחדש עשויה לנבוע משינויים המתרחשים בתא המשפחתי כגון, התבגרות הילדים או עזיבתם את הבית, הרחבת המשפחה או מקרה של מחלה.
עיצוב בתים פרטיים מחדש עשוי לשנות את תנאי המגורים שלנו באופן משמעותי. הרחבת חלל המגורים או ארגון המטבח מחדש עשוי להשפיע על אופן השימוש של דיירי הבית בחלל. עיצוב בתים מחדש עשוי להשפיע גם על מצב הרוח במרחב הפרטי או במרחב האישי. תחושה זו מלווה אנשים שמחליטים לעצב את הבית מחדש בעיקר כאשר הם יודעים שעיצוב הבית מחדש יגרום לעלייה ברמת החיים. 
                                     
עיצוב בתי יוקרה
עיצוב בתי יוקרה הוא נושא העומד בפני עצמו בתחום של עיצוב פנים. קיימים משרדים של אדריכלים המתמחים בעיצוב בתי יוקרה. אדריכלים העוסקים בעיצוב בתי יוקרה נדרשים להקדיש מחשבה רבה לפרטים הקטנים – אלה שיכולים לשנות את צורת החיים של הדיירים בבית.

בגלל מסגרת התקציב העומדת לרשותם של הדיירים בתחום עיצוב בתי יוקרה ניתן לבחור קונספט עיצובי לבית כדי ליצור אווירה מיוחדת בבית המספרת את סיפור הבית. בשונה מבתים אחרים, בבתי יוקרה ניתן לבצע הזמנת רהיטים ממקומות שונים בעיצובים מרהיבים כתוצאה מהתקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה