יום שני, 7 במאי 2012

כיצד לבחור משרד אדריכלים


מראה העסק משקף במידה רבה את האני מאמין של צוות העובדים. עיצוב פנים הוא המפתח ליצירת עסק מצליח שישקף את תדמית החברה. משרד אדריכלים אחראי לתכנון אדריכלי של המבנה. בטרם נבחר משרד אדריכלים חשוב מאד להבין מהו תפקידו של האדריכל. אדריכל אחראי לעיצוב מקורי של הבית מפנים ומבחוץ. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא משרד אדריכלים היא לבקש המלצות מחברים או בני משפחה. כמו כן, ניתן למצוא משרדי אדריכלים שונים באינטרנט.
משרד אדריכלים יפתח לכם את הראש מחדש

כיצד עיצוב פנים הופך את החלל לאישי
עיצוב פנים הופך את החלל לאישי יותר. ההשתקפות בחלל הבית או העבודה הופך את המקום לאישי יותר. הפיכת החלל לאישי יכולה להיעשות בכמה אופנים החל מצביעת קירות ועד שילוב רהיטים בעלי סגנון מיוחד. יצירת חלל אישי נעשית בהתאם להעדפות של בעלי העסק, מה שיוצר סביבה שונה.
עיצוב משרדים - חושבים יצירתית




מהם הדגלים האדומים בעת עיצוב משרדים
עיצוב משרדים איננו נתון משמיים אלא תכנון ומחשבה של מעצב פנים. בעל עסק יכול לשנות את העסק בהתאם לצרכיו. עם הזמן עיצוב ששירת את החברה לאורך זמן רב עשוי לא לשרת את החברה, היות והוא לא מתאים להיקף פעילותה הנוכחי. תכנון אדריכלי נכון עשוי למנוע בעיות מסוג זה ולתת מענה לדרישות של הלקוחות כבר מהשלב הראשון. כדי לבחור עיצוב שהולם את המשרד, בעלי העסק צריכים לשאול את עצמם מספר שאלות: האם חללי העבודה מאורגנים כך שהם תורמים לסביבת העבודה, האם יש מקומות צפופים במשרד, האם עובדים נאלצים להחליף מקום ישיבה במהלך היום. מקומות צפופים עשויים להביא לחוסר יעילות מצידם של העובדים שיגלו קושי לעבוד לנוכח סביבת העבודה שלא מאורגנת בצורה נכונה.

רוצים לראות כיצד משה פרץ בחר אדריכל? כנסו!

2 תגובות:

  1. אדריכלים רבים בוחרים לשבץ בעיצוב הבית של לקוחותיהם פרופילים דקורטיביים
    שכן פרופילים דקורטיביים מוסיפים נופח יוקרתי ומעוצב לבית ובחירת השילובים המתאימים של פרופילים ביחד עם חיפויי קיר אחרים יוצרת מראה מרהיב בעלויות נוחות ללקוח.

    השבמחק
  2. אפשר לשלב פרופילי אלומיניום בעיצוב משרד אדריכלים. שילוב פרופילים אלומיניום מעיד על הקפדה על גימור גם בפרטים הקטנים של העיצוב.

    השבמחק