יום שני, 7 במאי 2012

דגשים חשובים בעת עיצוב בתי קפה וחנויות


מעצב פנים - איך הוא עושה את זה?
כאשר מעצב פנים ניגש לעצב בתי קפה הוא צריך לדעת את הסיפור של המקום. כלומר, לזהות את החוויה איתה יוצאים הלקוחות. כך למשל, עיצוב חנויות או בתי קפה שכונתיים יהיה שונה לחלוטין בהשוואה לבתי קפה הכוללים מספר סניפים. לאחר שהתמונה החלה להתברר מעצב פנים ישים לב לכמה דגשים: 1. מקומות ישיבה - מהו סוג הישיבה. כיום ניתן למצוא סגנונות שונים של כיסאות מסוגים שונים. 2. חומרים – חומרים שונים משפיעים על האווירה. לדוגמא: עץ כהה מתאפיין בחמימות, לעומת עץ בהיר המתאפיין בקלילות.

מהי עבודתו של מעצב פנים
תחום עיצוב הבית הינו תחום רחב למדי בו כל אחד יכול למצוא את הסגנון המתאים לו. לקוחות הבוחרים להיעזר בשירותיו של מעצב פנים משלמים את מיטב כספם כדי לראות תוצאה טובה. לקוחות יכולים במהלך התהליך להביע את דעתם, הרי הם הולכים לגור במקום. עם זאת, לקוחות צריכים לדעת כי מעצבי פנים לא יקבלו כל הצעה שלהם אלא יעבודו בהתאם לשיקול הדעת שלו. מעצב פנים במסגרת עבודתו ידע לנצל נכון את החלל להסתיר חסרונות ולגלות יתרונות. ריהוט נכון יכול להגדיל את הבית.

עיצוב בתים שכורים
עיצוב בתים - לא כל אחד יכול
אומנם בתים שכורים הם בתים שייכים לבעלי הדירה ולא לדיירים, אבל למרות זאת ניתן להפוך את המקום ליפה, זאת מבלי לערב את בעלי הדירה באמצעות עיצוב בתים. חדר מרכזי בבית הוא המטבח. בין אם מדובר במטבח בסגנון כפרי או בסגנון אמריקאי, המטבח הוא מקום בו מבשלים, אוכלים ושותים קפה. לכן, חשוב מאד להשקיע במראה הבית כדי להפוך אותו לנעים. כאשר הארונות במטבח אינם מתאימים לטעמם של הדיירים ניתן לקנות טפטים ולצפות בהם את ארונות המטבח.

4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. יש לשים דגש רב על בטיחות ,כאשר מחליטים לעצב מחדש את הבית. לצורך כך,כדאי לפנות ל -ביקורת מבנים לדירות בכדי לוודא שכל מיקום של פריט, וכל גישה של הדייר .לאחד מהפריטים שעוצבו, איננו פוגע בבטיחותו

    השבמחק
  3. בעיצוב דירות וגם בעיצוב בתי קפה, מאוד טרנדי היום לעצב קיר עם חיפוי קירות מעץ
    מדובר באריחים המוצמדים אחד לשני ליצירת קיר דומיננטי או דלפק ועליהם ציפוי עץ טבעי במראה בריקים.ממש יפה ומעניק עיצוב חם.

    השבמחק
  4. ראו עיצובי חנות עם קרניזים ופרופילים דקורטיביים כמו עמודים ,סרגלים וגם חיפויים לקירות

    השבמחק