יום שני, 7 במאי 2012

החשיבות של ניהול ביצוע


כידוע בניית בית איננה דבר פשוט. מהסיבה הזאת, אנשים לא לוקחים על עצמם את כל הנושא  תכנון בית אלא מעדיפים להיעזר בשירותיו של מנהל ביצוע. מנהל ביצוע הוא בעל ידע בשיטות עבודה שונות ועבודה עם חומרים איכותיים. רוב הפרויקטים שבוצעו ללא מנהל ביצוע חרגו מלוחות הזמנים ומהתקציב. מכאן יש חשיבות רבה לנושא של ניהול ביצוע. 
עיצוב משרדים - כל משרד מקבל טיפול שונה

עיצוב משרדים של עורכי דין
עיצוב משרדים של עורכי דין איננו דומה לעיצוב משרדים אחרים. השוני בא לידי ביטוי בדלתות. מעצב פנים האחראי על עיצוב משרדים של עורכי דין יקדיש מחשבה רב לנושא של אטימת הדלתות. דלתות במשרדי העובדים צריכות להיות אטומות כדי לשמור על הפרטיות במשרד עורכי דין. מעצב פנים מקצועי עשוי למצוא פתרונות אחסון בתוך המשרדים עצמם וכך לאפשר לעורכי הדין לאחסן חפצים שונים מבלי לפגום במראה האסתטי של המשרד.
עיצוב מסעדות - איך עושים את זה שונה?

מה תפקידו של מעצב פנים בעיצוב מסעדות
מעצב פנים המגיע למסעדה צריך לבחון עם הלקוחות איזו מסעדה הם מעוניינים לראות לנגד עיניהם, מהי האווירה שתהיה במקום, מיהו קהל היעד ועוד. תפקידו של מעצב פנים או מעצבת פנים הוא להביא לידי ביטוי את הרצונות והחלומות של קהל הלקוחות בצורה מעניינת ככל האפשר. מעצב פנים מקצועי יבחן את החללים במסעדה, תוך התחשבות ברצונותיהם של קהל הלקוחות אחרי הכול הם אלה שיהיו בסופו של דבר במסעדה. תפקידו של מעצב מסעדות הוא לחשוב מחוץ לקופסה כלומר, להציע דרכי עיצוב מקוריים בהתאם לסגנון המסעדה. כך למשל, אם מסעדה ממוקמת מול חום ים מעצב פנים ידאג להביא לאורחים את ריח חוף הים.

2 תגובות:

  1. כאשר מעוניינים לפתוח מסעדה חשוב מאוד האוירה שנותן מעצב פנים לחלל ההסעדה אך לא פחות חשוב מתכנון המסעדה הוא גם תכנון המטבח של המסעדה כך שתתאים לקבלת רישיון עסק למסעדה. רישיון עסק למסעדה כרוך בתכנון מטבח מוסדי על ידי יועץ רישוי עסקים העובד בשיתוף עם אדריכל.

    השבמחק
  2. לאחר שלב התכנון של מבנה על ידי אדריכל מומלץ שמהנדס ביקורת מבנים ילווה את הפרוייקט בשלב הביצוע של הבניה. בכל מקרה גם אם מהנדס ביקורת מבנים לא מלווה פיזית את שלבי הבניה חשוב להזמינו לשלב בדק בית לאחר הבניה

    השבמחק