יום שני, 7 במאי 2012

מהי החשיבות של עיצוב פנים וספציפית בחדר השינה


עיצוב משרדים לפי תורת הפנג שוואי
חדר השינה הוא החדר החשוב ביותר בבית. בחדר השינה ניתן למצוא רהיטים שונים שמאכלסים את החדר. כדי לבצע קנייה מושכלת יש לבחון את הרהיטים השונים. בין אם שטח החדר ארוך או צר, המיטה תופסת חלק נכבד ממנו וקובעת את האווירה בחדר. כיום ניתן להתרשם מעיצובים שונים בתחום המיטות. בין אם יש צורך ברכישת מיטה ליחיד או לזוג, ניתן למצוא מיטות בסגנונות שונים. חדר השינה הוא החדר החשוב ביותר בבית. חדר בו אנשים נמצאים שעות לא מעטות. מהסיבה הזאת, עיצוב פנים חדר שינה זוכה לחשיבות רבה.

עיצוב משרדים לפי תורת הפנג שוואי
לקוחות אשר מגיעים למשרד שמים לב לכניסה למשרד. כידוע, הרושם הראשוני המתקבל על ידי הלקוחות הוא זה שיקבע את ההתנהלות שלהם בהמשך. לפיכך, הכניסה צריכה להיות פנויה מחפצים שונים ולהיות רחבה ככל האפשר, על מנת שאנשים יוכלו לעבור בקלות. עיצוב משרדים לפי תורת פנג שוואי עשוי לשים דגש על שילוב אלמנטים אהובים שיעניקו תחושה כאשר אנשים מגיעים למשרד בבוקר.
 
דגשים חשובים בעת עיצוב בתים
תחום עיצוב בתים עשוי להציע לאנשים מגוון אפשרויות עיצוב. כיום ניתן להשתמש באביזרים זולים כדי לעצב את הבית ולצאת עם כמה שפחות נזק לכיס.
  • תאורה - תאורה היא חלק חשוב מאד בעיצוב הבית. כדי להימנע ממצב בו יש להחליף נורות בתדירות גבוהה, כדאי לבחור גופי תאורה מחברה אמינה ומקצועית. חברה אמינה ומקצועית עשויה להציע גופי תאורה במחירים לא יקרים במיוחד שיחזיקו לאורך זמן רב.
  • קומפוזיציה - אור צריך להיות מופץ ברחבי החלל בבית באופנים שונים. אור שמפוץ מכמה אזורים שונים באיכות טובה יוצר קומפוזיציה מעניינת.

תגובה 1:

  1. "לקוחות אשר מגיעים למשרד שמים לב לכניסה למשרד. כידוע, הרושם הראשוני המתקבל על ידי הלקוחות הוא זה שיקבע את ההתנהלות שלהם בהמשך" ואין כמו דלתות כניסה מעוצבות ,דרך ליצור את הרושם הנכון בכניסה למשרד

    השבמחק