יום ראשון, 15 באפריל 2012

כיצד תחום אדריכלות פנים עשוי לחסוך לכם כסף

אדריכלות פנים - איך עושים את זה?
עיצוב משרדים - איפה מתחילים?
רבים אינם יודעים זאת, אבל אדריכלות פנים עשויה לחסוך לכם כסף. אחד התפקידים של האדריכל הוא לבחור חומרים איכותיים שישמשו את בעלי המקצוע במהלך עבודתם. מרבית האנשים לא מבחינים בין החומרים השונים ועשויים לבחור חומרים לא איכותיים ולקבל את העצה של אנשים שלא מעוניינים בטובתם. לכן, אם תבחרו להתייעץ עם אדריכל פנים, תוכלו לחסוך לא מעט כספים. כל בעיה מסוג זה עשויה לפגוע בערכה של הדירה.

מהו עיצוב משרדים בלעדי
כיום תחום עיצוב משרדים התפתח בצורה ייחודית. הכוונה היא שכל בעלי המשרדים מעוניינים לרותם את העובדים לצורך עיצוב בשונה של המשרד שיסייע להבדיל בין המשרד לבין משרדים אחרים. כיום שם המשחק הוא להתלבט כמה שיותר ביחס למתחרים, לכן ההשקעה בתחום עיצוב משרדים היא השקעה לטווח ארוך. כיום עובדים נמצאים במקום העבודה לא מעט שעות, לפיכך יש להשקיע בעיצוב המשרד כדאי ליצור אווירה נעימה. מחקרים מוכיחים כי היחס של העובדים משתנה כאשר סביבת העבודה שלהם נעימה יותר.

עיצוב בתים שנרכשו מקבלן – החשיבות של בדיקת ליקוי בנייה
רכישת דירה מקבלן עשויה להיות מלווה בלא מעט חששות, בייחוד כאשר אתם מעוניינים לעיצוב את הדירה. עיצוב בתים שנרכשו מקבלן, אפשר לקרוא לזה בשפה המקצועית, השבחת נכסים, היא משימה לא פשוטה שמתחילה עם חתימת החוזה ועד לכניסה לדירה. פרויקט כזה עשוי להימשך למעלה משנה. במסגרת הפרויקט אתם נדרשים ללוות את כל התהליך משלבי התכנון ועד לכניסה לדירה המותאמת באופן אישי לצרכים שלכם. חשוב לזכור לפני תחילת הפרויקט לערוך בדיקת ליקויי בנייה. במקרה של סדקים בקירות יהיה צורך לתקן את הסדקים לפני תחילת השיפוצים. במקרה כזה החוק מותיר לקבלן תקופה של חמש שנים לטפל בליקוי הנ"ל.

לקבלת פרטים נוספים על תכנון אדריכלי ועיצוב פנים שיכול לחסוך לכם כסף לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה