יום ראשון, 15 באפריל 2012

מהי המטרה העיקרית של עיצוב פנים


המטרה העיקרית של עיצוב פנים היא ליצור אווירה שונה בבית או במשרד. כך למשל, אווירה בעסק עשויה להשפיע על מהות העסק וצוות העובדים בעוד שבבית פרטי אווירה אינטימית תיצור חום. כדי ליצור אווירה מסוימת בבית או במשרד יש צורך לבחור את החומרים הנחוצים ליצירת אווירה מסוימת. בחירת רהיטים מודרניים ביחד עם פריטי עיצוב חדשניים תביא ליצירת מקום ייחודי, וכך כל מי שייכנס לבית יוכל להבחין באווירה השונה שנוצרה על ידי שילוב של פריטים.  
עיצוב בתים - באיזה צבעים משתמשים?

כיצד עיצוב משרדים עשוי להבדיל בין חברה אחת לאחרת
בשונה מעיצוב פנים רגיל, עיצוב משרדים צריך להדגיש את מהות העסק ולהבליט מוטיבים מסוימים בחברה כמו למשל, חזרה על עיצוב מסוים בכל קומה. כך יהיה ניתן להבדיל בין חברה אחת לשנייה וליצור סגנון ייחודי לחברה. 

עיצוב בתים בסגנון אישי בעזרת מעצב פנים
עיצוב בתים בסגנון אישי יאפשר להשיג את העיצוב המתאים ביותר לבית שלכם על ידי זיהוי הפוטנציאל במרחב ולמצות אותו בעזרת אביזרים שונים, רהיטים וצבעים. לשם כך ניתן להיעזר בשירותיו של מעצב פנים. מעצב פנים הוא בעל תביעת עין טובה לזיהוי הפוטנציאל בבית והפיכת המקום לאישי. עבורו מדובר בחשיבה יצירתית. כדי להתרגל לסוג כזה של חשיבה יש צורך להשתחרר מכל העכבות והחסמים ולצעוד לקראת דרך חדשה הכוללת בחירה של חומרים שונים לעיצוב הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה