יום ראשון, 15 באפריל 2012

כיצד עיצוב משרדים יכול לתרום לבניית תדמית מסוימת למקום


עיצוב מסעדות - תחום חדש
תחום עיצוב המשרדים הינו תחום חשוב מאד, שכן בעזרת בחירת העיצוב המתאים עבור המשרד ניתן לייצר תדמית מסוימת. כך למשל, בחירת צבעים נועזים למשרד יחסי ציבור יעידו כי מדובר במשרד בעל תפיסה שונה מהמקובל, ואילו צבעים רגועים במשרד עורכי דין יעידו כי מדובר במקום מקצועי. מעצב פנים במסגרת תפקידו אחראי על הקונספט של עיצוב משרדים בראייה מסוימת. הוא יכול לבנות תכנית חלוקה באמצעותה ניתן להעביר מסרים שונים. הקונספט של העיצוב ישפיע על הפעילות השיווקית של החברה. כלומר, המראה של החברה עשוי להשפיע על התדמית הכוללת של החברה. 

כיצד עיצוב מסעדות נותן מענה לצרכים של הטבחים
אדריכלות פנים - לא כל אחד יכול
עיצוב מסעדות נותן מענה לצרכים של הטבחים, שכן עיצוב שמתאים למקום עשוי לשרת את הטבחים ולאפשר להם סביבת עבודה נעימה. כאשר מעצבי פנים לוקחים על עצמם אחריות לעצב מטבח הוא צריך להעמיד בראש סדר העדיפויות את הצרכים של הצוות המקצועי שיהיה במטבח. מעצב מסעדות ילווה את הלקוחות שלו בכל שלב אפשרי החל מעיצוב החלל דרך בחירת הריהוט, בחירת כלי האוכל או כל פריט אחר שהלקוחות יגלו בו עניין.

מהי המטרה הראשית בתחום אדריכלות פנים
המטרה הראשית בתחום אדריכלות פנים היא לאפשר ללקוח לבוא לידי ביטוי במרחב האישי או העסקי. לשם כך יש צורך להגיע לרמת אינטימיות נדרשת כדי לאפשר למעצב פנים לבצע את השינויים הנדרשים. מעצב פנים מקצועי יכול לייצר עבורכם חוויה מרגשת למדי שתלווה אתכם שנים רבות ותשמור על מראה יפה.

מאמר מעניין על איך אדריכלות משנה תפיסת עולם - כנסו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה