יום ראשון, 15 באפריל 2012

כיצד תחום עיצוב עסקים יכול ליצור זהות לעסק


בית קפה יכול לקום וליפול על עיצוב בתי קפה
מעצב פנים יכול ליצור לעסקים שונים זהות ייחודית. הרי עסקים שונים זה מזה, ולפיכך מעצב פנים צריך למצוא את הייחודיות של כל עסק ולהבליט את הייחודיות של המקום. לקוח שנכנס לעסק בו הוא מרגיש בנוח יחזור למקום פעם נוספת. מעצב פנים המתמחה בתחום עיצוב עסקים יכול לעצב את העסק בהתאם לתפיסה העיצובית שלו תוך התחשבות בצרכים של הלקוחות.

מה יש לקחת בחשבון בעת עיצוב בתי קפה השייכים לרשת
עיצוב משרדים - יש צבעים שאסור להשתמש בהם
לכאורה עיצוב בתי קפה השייכים לרשת קל יותר. הרי בדרך כלל רשתות בתי קפה מעוצבות בעיצוב תואם, לכן יש רק להעתיק את העיצוב מאחד לשני. אולם, דווקא עיצוב בתי קפה השייכים לאותה הרשת עשוי ליצור בעיה בשל ההקפדה. לכן, גם כאשר מדובר בעיצוב בתי קפה השייכים לרשת יש צורך למצוא את הייחודיות של כל סניף בהתאם לקהל היעד.

מה צריך לבדוק בעת עיצוב משרדים
עיצוב המשרד יכול לשנות את מראה המשרד. לכן, יש צורך לקחת בחשבון את מספר החללים וההתאמה לצוות העובדים. כך למשל, משרדים נפרדים שונים מחללים משותפים. השלב הראשוני של עיצוב משרדים צריך להתבצע על בשיתוף האנשים בחברה ובהתאם להנחיות שלהם. ההנחיות של אנשי החברה בשיתוף חוות דעת של מעצב פנים עשויה להוביל לתוצאה הרצויה. בנוסף, יש צורך לבחון את ההתאמה עם המעצב. ככל שתהיה אחידות כך תתקבל תוצאה שתתאים לשני הצדדים. 

לפרטים נוספים על מעצבי פנים ואדריכלים מומלצים כנסו לדף הפייסבוק של טובה וצילה אדריכליות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה