יום ראשון, 15 באפריל 2012

עיצוב מסעדות וסוגיית המחיר – כמה זה עולה לכם


עיצוב מסעדות - היום יותר חשוב מפעם
תחום עיצוב מסעדות הינו חלק תחום עיצוב פנים. כיום בעלי מסעדות מבינים שיש חשיבות רבה  לתחום העיצוב. לקוחות שיכנסו למסעדה ויבחינו בעיצוב מרהיב יהיו מעוניינים להמשיך ולבלות במקום. לכן, בעלי מסעדות מקדישים לא מעט מחשבה לנושא של עיצוב מסעדות בניסיון להגדיל את מעגל הלקוחות. מחיר עבודת עיצוב פנים של מסעדות אינו קבוע ומשתנה בהתאם לצרכים של בעל המסעדה. המחיר נקבע בפגישה עם מעצב הפנים ובעל המסעדה תוך בחינה של המקום, שכן יש חשיבות רבה האם המסעדה בשלבי הקמה או שמדובר במסעדה שזקוקה לשיפוץ. כאשר מבצעים שיפוץ במסעדה קיימת יש לקחת בחשבון את שעות הפעילות של המסעדה ולהתאים את תהליך השיפוץ ללקוחות. לעתים יהיה צורך לסגור חלקים מסוימים במסעדה כדי לבצע את השיפוץ. לעומת זאת, כאשר מדובר במסעדה חדשה יהיה קל יותר לבצע את השיפוץ. 

כיצד תכנון עיצוב בתים פרטיים עשוי לקחת בחשבון את הצרכים של בני המשפחה
במידה ורכשתם דירה והיא לא לטעמכם במקרה הזה יש צורך לערב בעל מקצוע כמו מעצב פנים. כל אחד מאיתנו רואה לנגד עיניו את בית החלומות, כדי להפוך חלום למציאות יש צורך להקדיש מחשבה רבה לתכנון עיצוב הבית. בשונה מבתים משותפים, עיצוב בתים פרטיים שם במרכז את הצרכים של הדיירים. גישה זו מפקידה בידי בני המשפחה את ההחלטות החשובות ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית. במקרה הזה בני המשפחה צריכים לקבל החלטות גורליות כמו למשל, באיזה צבע לבצוע את חדר האמבטיה, האם לשים קרמיקה בחדר האמבטיה ועוד.

עבודת אדריכלות פנים - יש לקחת בחשבון מהי החוויה של בני המשפחה
עבודת אדריכל פנים לוקחת בחשבון את הצרכים של בני המשפחה כלומר, יש במהלך העבודה מעצב הפנים צריך לבחון מהי החוויה שעוברת על בני המשפחה. האם מדובר בחוויה חיובית או שלילית. במקרה הזה ההתבוננות  של הדיירים חשובה בהחלט. בסופו של דבר לאחר שהעבודה הסתיימה בני המשפחה יישארו בדירה עם התוצאה למשך שנים רבות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה