יום שני, 16 באפריל 2012

כיצד עיצוב משרדים מהוה כרטיס ביקור עבור חברות שונות


כיצד בעזרת אדריכלות פנים ניתן להפוך את המבנה ליפה
אנשים נמצאים לא מעט שעות במשרד, לכן יש חשיבות רבה לעיצוב המשרד. בשנים האחרונות בעלי עסקים רבים מכירים בחשיבות של עיצוב משרדים כמפתח להצלחת העסק. לקוחות אשר יגיעו למשרד יפה ומטופח, ירצו לחזור אליו שנית. לעומת זאת, כאשר העצוב איננו תואם את התדמית של המשרד הלקוחות יעדיפו לעבור לחברה המתחרה. לכן, שילוב נכון של צבעים בהתאם לאופי העסק עשוי להגדיל את מעגל הלקוחות. עיצוב משרדים הוא כרטיס הביקור של העסק ומהווה חשיבות רבה ביצירת תדמית חיובית.
 
פרמטרים חשובים בעת עיצוב מסעדות
ישנם פרמטרים שונים שיש להתחשב בהם בעת עיצוב מסעדות כגון:
  • אופן הישיבה - כיום קיים בשוק מגוון רחב של מערכות ישיבה כיסאות פלסטיק, ספות, כיסאות עץ לצורך חוויה שונה.
  • שימוש בחומרים - לחומרים שונים יש השפעה על האווירה. כך למשל, עץ כהה ייצור מעניק אווירה חמה. לעומת זאת, עץ בהיר ייצור אווירה קלילה.
  • המיקום של הבר - לבר במסעדה יש תפקיד חשוב.סביבו מתאספים לקוחות רבים שנהנים מאווירה מיוחדת. בעת עיצוב המסעדה יש להביא בחשבון את המקום שתפוס הבר. כלומר, האם הוא תופס מקום מרכזי, האם הבר מציג מגון גדול של משקאות ועוד.
כיצד בעזרת אדריכלות פנים ניתן להפוך את המבנה ליפה
אם בעבר שימש הבית כמקום מגורים בלבד, כיום מעצבי פנים שמים דגש על עיצוב הבית והתאמתו לצרכים של דיירי הבית. בעזרת אדריכלות פנים ניתן להפוך כל חלל מבנה, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר בחלל משרדי ליפה וייחודי. 

2 תגובות:

  1. אני מוצאת שהמון משרדים, במקום להשקיע במעצב או לפחות סטייליסט, פשוט דוחפיםם כמה ספות, עיץ גוסס ובזה סיימנו. סליחה- שככחתי את ההדפסים משנת 1980 שתלוים על הקירות. בעיה היא שהם חושבם שעיצוב עולה הרבה כסף - נראה לי שהם פשוט לא מצליחים להבין עד כמה עיצוב יכול להשפיע על העסקים. אני מאוד מסכימה עם כל מה שנאמר כאן ואף אשמח להוסיף שבהתבסס על ניסיוני עיצוב מוצר טוב רק מעלה את ערכו - והחברה היא גם מוצר.

    השבמחק
  2. כשמעצבים משרדים יש נטייה לכוון לעיצוב מודרני בקו נקי ולעיתים תוך שילוב של אלמנטים מאלומיניום למשל פרופילים אלומיניום כמו סף הפרדה בריצוף ,פנלים מאלומיניום, פינות לדלפק, ספי מדרגה וכו'. אני מוצא את זה יפה במיוחד בעיצוב משרד.

    השבמחק